Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
Název Metody výzkumu médií Aut.údaje Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Autor Trampota Tomáš (1974-) Další autoři Vojtěchovská Martina (1974-) Vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2010 Fyzický popis - 293 s.: il., faksim. Poznámky Úvod, anglické resumé, o autorech. - Bibliografie na s. 275-281. - Rejstřík jmenný a věcný Anotace Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. ISBN 978-80-737-683-4 (brož.) Předmět.hesla média * masmédia * masová komunikace Form.deskr. monografie Systemat. 316.774, 659.3, 316.772.4, (048.8), 316.4, 316.7, 316.774 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. AMO - Monografie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00123272 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 39892 0105799 FOND SKLAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1