Počet záznamů: 1  

Dějiny reklamy

  1. NázevDějiny reklamy
    Aut.údajeStéphane Pincas a Marc Loiseau; předmluva Maurice Lévy, [z anglického originálu ... přeložil Pavel Brožek]
    Autor Pincas Stéphane
    Další autoři Loiseau Marc
    Vyd.údaje V Praze : Nakladatelství Slovart ; Köln : Taschen, 2009
    Fyzický popis- 336 s.: většinou barev. il. a faksim.
    PoznámkyÚvod, slovníček osobností a korporací, o autorech. - Bibliografie na s. 329-332, rejstřík
    AnotaceKniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
    ISBN978-80-7391-266-6 (Nakladatelství Slovart : váz.)978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.)
    Předmět.hesla reklama a film
    Form.deskr. obrazové publikace
    Systemat.659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.AOP - Obrazové publikace
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00113878
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    II-75520104324FONDSKLADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.