Počet záznamů: 1  

Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká?

  1. NázevKoupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká?
    Podnázevjak dobře zvládnout prodat film
    Aut.údajePřemysl Martinek
    Autor Martinek Přemysl (1980-)
    Fyzický popis- 1 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16 [i.e.17], č. 59 (2008), s. 0032-0033
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Kinematografie atrakcí
    AnotaceAutor ve svém článku dokládá, jak důraz na "atraktivitu" zploštil uvažování producentů a distributorů při propagačních kampaních a dopad těchto změn na návštěvnost a diváckou úspěšnost filmů.
    Předmět.hesla komerčně úspěšný film * filmová propagace * filmový marketing * kino atrakcí * filmová recepce * kasovní úspěch * návštěvnost
    Form.deskr. analýzy
    Systemat.338.515:791.2, 791.641, 791.2, 791.65.073, (048.83), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00099417
    SignaturaII-6619/2008
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.