Počet záznamů: 1  

Německo se globalizuje

  1. NázevNěmecko se globalizuje
    Souběž.n.Germany Goes Global: Challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets
    Podnázevkritika teze o dominantním postavení Hollywoodu na světových trzích
    Aut.údajeJoseph Garncarz; přeložil Ivan Vomáčka
    Autor Garncarz Joseph (1957-)
    Další autoři Vomáčka Ivan
    Zdroj.dok.  Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49
    Originál  Germany Goes Global : challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets  /   Garncarz Joseph (1957-)
    PoznámkyRubrika: Články k tématu. - Citované filmy. - Poznámka o autorovi
    AnotaceDosud nepublikovaný text, původně přednesený jako příspěvek na mezinárodní konferenci Média v období přeměny - globalizace a konvergence v Bostonu v květnu 2002, se zaměřuje na fenomén popularity filmů a z tohoto pohledu přehodnocuje tradiční teze o dlouhodobé dominanci Hollywoodu na světových trzích.
    Předmět.hesla produkce. Spojené státy americké * Hollywood * komerčně úspěšný film * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * filmová recepce * návštěvnost * vnímání
    Form.deskr. studie
    Systemat.791.61(73), 338.515:791.2, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791.65.073, 791.63, 7.073:791, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00094953
    Signatura35029/2008
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.