Počet záznamů: 1  

Neuchopitelná identita "IMAX"

  1. NázevNeuchopitelná identita "IMAX"
    Podnázevprogramová různorodost v propagačních strategiích a mediální reflexi
    Aut.údajeRadomír D. Kokeš
    Autor Kokeš Radomír D. (1982-)
    Fyzický popis- 2 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0025-0027
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnotaceAnalýza propagační kampaně sítě kin IMAX, pro níž jsou speciálně vyráběny filmy, které jsou sebereferenční reklamou na toto kino coby "technický zázrak" a zároveň "výukovou instituci".
    Předmět.hesla IMAX technologie * 3D film * širokoúhlý film * širokoúhlé systémy * filmová propagace * filmový marketing * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film
    Form.deskr. analýzy
    Systemat.791-023.5, 771.531.353, 778.534.1, 791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, (048.83), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086386
    SignaturaII-6619/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.