Počet záznamů: 1  

Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc

  1. NázevVliv reklamy a její prodejní a kulturní moc
    Podnázevúvod k textu "Vybíraví, nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění"
    Aut.údajeJakub Korda
    Autor Korda Jakub
    Fyzický popis- 2 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0010-0011
    Jiná související díla  Discriminating or duped? : Young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnotaceČlánek zavádí důležité odlišení mezi mocí reklamy působit ekonomicky (tj. prodávat) a mezi kulturní mocí (tzv. vyvolávat jednání související s tržní logikou). Text má sloužit jako úvod k překladu slavného eseje Micy Navy a Orsona Navy Vybíraví, nebo podvádění.
    Předmět.hesla reklama a film * mládež a film * psychologický vliv filmu * vliv filmu na mládež * reklamní film * umění a film * umění
    Form.deskr. studie, úvodníky
    Systemat.659.1+791, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 791:659.1, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086379
    SignaturaII-6619/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.