Počet záznamů: 1  

Digitální Odyssea

  1. NázevDigitální Odyssea
    Aut.údajetext: Ondřej Hokr
    Autor Hokr Ondřej (1978-)
    Fyzický popis- 13 barev. il.
    Zdroj.dok.  Premiere, Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46
    AnotaceUcelený přehled vývoje počítačové animace od prvních počítačem vytvořených částí lidské postavy na filmovém plátně ve sci-fi Futtureworld v r. 1976. Větší rozvoj v 80. letech - konkrétní příklady filmů, postupů a vytvořených postav. Metoda motion capture. Od r. 2002 udílení Filmových cen MTV za virtuální výkon. Zachycení hereckého výkonu pomocí metody performance capture. Možnost znovuuvedení na plátno již mrtvých herců. Vývoj počítačové animační techniky a celých studií a ateliérů. Výhled do budoucna.
    Předmět.hesla počítačová animace. 1976-2007 * počítačem generovaný obraz * animace kombinovaná živou akcí * animační vybavení * motion capture * zvláštní efekty * technické prostředky filmu * technický vývoj * digitální technika * digitalizace obrazu
    Form.deskr. články
    Systemat.778.534.6:004.92, 778.534.6, 791.621, 621.3.037.37, 004.4'273, (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00084839
    SignaturaII-6919/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.