Počet záznamů: 1  

Digitální Odyssea

  1. TitleDigitální Odyssea
    Author infotext: Ondřej Hokr
    Author Hokr Ondřej (1978-)
    Physical description- 13 barev. il.
    Source document  Premiere, Roč. 8, č. 7 (červenec 2007), s. 42-46  ISSN 1212-8899.
    AnnotationUcelený přehled vývoje počítačové animace od prvních počítačem vytvořených částí lidské postavy na filmovém plátně ve sci-fi Futtureworld v r. 1976. Větší rozvoj v 80. letech - konkrétní příklady filmů, postupů a vytvořených postav. Metoda motion capture. Od r. 2002 udílení Filmových cen MTV za virtuální výkon. Zachycení hereckého výkonu pomocí metody performance capture. Možnost znovuuvedení na plátno již mrtvých herců. Vývoj počítačové animační techniky a celých studií a ateliérů. Výhled do budoucna.
    Keywords počítačová animace. 1976-2007 * počítačem generovaný obraz * animace kombinovaná živou akcí * animační vybavení * motion capture * zvláštní efekty * technické prostředky filmu * technický vývoj * digitální technika * digitalizace obrazu
    Form. Descr. články
    UDC778.534.6:004.92, 778.534.6, 791.621, 621.3.037.37, 004.4'273, (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00084839
    Call numberII-6919/2007
    Databasexcla - ARTICLES
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.