Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě

  1. NázevOgilvy o reklamě
    Aut.údajeDavid Ogilvy; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
    Autor Ogilvy David (1911-)
    Vydání3. vyd.
    Vyd.údaje Praha : Management Press, 2001
    Fyzický popis- 223 s.: il., barev. il., faksim.
    PoznámkyPředmluva, poznámky, výňatky, citáty. - Bibliografie na s. 218, rejstřík
    AnotaceKniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení.
    ISBN80-7261-047-3 (váz.)
    Předmět.hesla reklama a film
    Form.deskr. studie
    Systemat.(048.8), 659.1
    Jazyk dok.cze - čeština
    Jazyk orig.eng - angličtina
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00033981
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    367780093759FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.